.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حریم فاطمیه در ایام نوروز حفظ شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل گفت: حریم فاطمیه در روزهای نوروز و برنامه‌های سال جدید توسط مردم حفظ شود.
          
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام اسماعیل رمضانی در نشست ستاد شهرستانی طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی آمل اظهار داشت: با توجه به همزمانی آغاز سال نو شمسی و ایام عزاداری حضرت زهرا(س)، حریم فاطمیه در این روزها حفظ شود.
وی با اشاره به اینکه آمل یکی از شهرهای گردشگرپذیر شمال کشور است، گفت: این شهرستان با در اختیار داشتن محور هراز به عنوان یکی از پرترددترین جاده مواصلاتی به عنوان ورودی شمال کشور محسوب شده و در ایام نوروز و روزهای دیگر سال پذیرای مسافران بیشماری است.
رمضانی با اعلام اینکه با میزبان خوبی برای مسافران باشیم، متذکر شد: در جلسات ستاد تسهیلات سفر اقدامات خوبی با همکاری ادارات و نهادهای مرتبط انجام شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی آمل با اشاره به برگزاری بیش از 110 نماز جماعت در سطح مساجد این شهرستان بیان داشت: حداقل نیمی از مساجد ما که از امام جماعت بهره می‌برند در ساعت تحویل سال ویژه برنامه دارند تا سال جدید را با یاد و نام حضرت زهرا(س) تحویل کنند.
وی یادآور شد: برنامه فاطمیه نخست نیز در بیش از 30 هیئت مذهبی شهری برگزار شده و در فاطمیه دوم نیز سوگواری‌ها ادامه داشته و در روز شهادت هم دسته‌جات عزاداری از مسجد امام رضا(ع) به سمت گلزار شهدای امامزاده ابراهیم حرکت می‌کنند.
این مسئول بیان داشت: در چهار ورودی شهرستان نیز با نصب بنرهایی با رویکرد فاطمیه و سال جدید وارد عمل شدیم تا حرمت‌ها حفظ شود.
رمضانی با اذعان اینکه مهم‌ترین دغدغه ما کیفی‌سازی برنامه‌ها و مبارزه با هجمه‌های وهابیت علیه شیعه و فاطمیه است، گفت: وهابیت می‌خواهد فاطمیه را به حق جلوه ندهد و آن را افسانه تلقی کند ولی ما باید با پاسخگویی به شبهات به مبارزه به شبهات برخیزیم.
وی از دیگر برنامه‌های این اداره را اعزام روحانی به نمازخانه‌ها و مساجد عنوان کرد که در آنها نماز جماعت دایر است./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.456 seconds.